An original film conceived and written by internationally acclaimed director Fukada Koji, inspired by a real-life court case. It explores the contradictions of the "no dating" rule for idols.
Mai (Saito Kyoko), the lead singer of the idol group "Happy☆Fanfare," unexpectedly reunites with her middle school classmate Kei (Kura Yuki) and falls in love with him. She struggles between the no-dating rule she has to follow as an idol and her own uncontrollable feelings. Following an incident, Mai impulsively rushes to Kei's side...