Community-based film produced with assistance from Mie Prefecture's Inabe City as part of the Okinawa International Film Festival. The mysterious tale of siblings who reunite after a long separation in a pastoral setting seeped in history. Co-stars comedian Matsuda Hiroaki and former Takarazuka Revue member Kurata Ami.
Pig farm worker Tomohiro (Matsuda)'s older sister Naoko (Kurata) returns home for the first time in 17 years with her baby. Tomohiro and Naoko have fun reminiscing and set out to dig up "something" that they buried together as kids.