Fukada Koji, director of Harmonium and The Real Thing, both of which were highly acclaimed at the Cannes Film Festival, takes a head-on look at "love" and "life" after the COVID pandemic. The story is spun from the director's original screenplay inspired by Yano Akiko's song of the same title.
Taeko (Kimura Fumino) lives a happy existence with her husband, Jiro (Nagayama Kento), and son, Keita. One year into their marriage, a sad event hits the couple. Taeko is suddenly visited by Park (Sunada Atom), her long-lost ex-husband, who is Keita's father.