At Christmas in Rome, with a G8 foreign ministers, summit scheduled to take place, warnings of a large-scale terrorist attack are issued. The diplomat Kuroda (Oda Yuji) arrives on the scene to provide security for Japanese nationals. Soon after taking up his post at the Japanese embassy, he finds himself interpreting for Saeko (Amami Yuki), the distraught mother of an 8-year old girl, Madoka (Omori Ayane), who has disappeared. Kuroda answers a phone call to Saeko from the kidnappers and, posing as the husband, becomes deeply involved in the incident.
A feature film adaptation of a television drama series that aired in 2009 and also returned as a drama special in 2011. An ex-mobster is put in charge of a group of elderly people and takes a stand against a gang with a nefarious approach to nursing ...