A film adaptation of the comic series of the same title by Ichijo Yukari, a charismatic author of comic books for girls. Midorikawa Moe (Mitsushima Hikari) and Asami Shio (Stephanie) are music school classmates and rivals aspiring to become opera singers. The two compete in every possible way, including music contests, the club in Ginza where they work as singers, and also in love. They do not hesitate to play dirty to outdo each other. The two are then made to form a unit with the pianist Ranmaru (Watanabe Dai) and take a step toward their dream.