A film shot by Toyama Tomoko, a third year student of the Graduate School of Film and New Media, Tokyo University of the Arts, as her graduation project. The film depicts the development and mental images of a young boy living alone with his mother, through distinctive visuals that emphasize the shadows. 14-year old Kuroshi (Izumisawa Yuuki) who lives with his mother Namiko (Kataoka Reiko) actually remembers everything that has happened since he was a newborn baby. One day as his 15th birthday approaches, his father suddenly appears and tells him, "It is promised that you will start living with me when you turn 15."