A unique adolescent drama film based on the comic series by Matsumoto Taka serialized in "Young Champion." A high school girl from a formerly wealthy family starts working as an assistant director at an adult erotic video production company. The film depicts her struggles in a new environment surrounded by erotic images. High school student Rinko (Tashiro Sayaka), who grew up in the lap of luxury as the daughter of a tycoon, suddenly finds herself homeless as her father's business goes bankrupt and he goes missing. Desperately in need of a job, Rinko knocks on the door of an adult erotic video production company and without any idea what she is getting herself into...