A heartwarming movie about a group of "hosts" (male social escorts) who were just drifting along in life until a strange set of circumstances forces them to take care of a bunch of kids. The anxieties of young people used to doing only what they're told, as well as the trials and tribulations of working mothers who rely on daycare are portrayed in a bittersweet fashion. Kenji (Kamakari Kenta), Susumu (Kawai Ryunosuke), Tatsuya (Miyano Mamoru) and Masaru (Kanesaki Kentaro) are four hosts who are forced to take charge of repaying a loan taken out by their boss after he goes into hiding due to money problems. All of a sudden, they find themselves stuck having to look after a bunch of kids entrusted to them by a foreign woman. The hosts become a hit with the children, though, and before they know it parents are queuing up for their childcare services. Soon, they set about founding a proper nursery – but not without getting into a few sticky situations with the yakuza and a cold reception from the city office.