An adolescent comedy film based on the popular comic series by Sano Kunikazu serialized in "Bessatsu Young Magazine." Kiriyama Rui, the winner of the 1st G-tele Girl Grand Prix of "Monthly Gravure The Television", plays a virgin high school girl with a horny imagination. Sayaka (Kiriyama Rui), a smart high school girl in glasses with H cup boobs who is still a virgin, is constantly lost in her own dirty imagination. Then Ito (Kaneko Naofumi), a good looking boy who is the subject of admiration at her school, approaches Sayaka.