An omnibus film on love with the theme "a fruitless love." The work is directed by Suzuki Akihiro who garnered attention at film festivals both at home and abroad with Looking for an Angel (Tenshi no Rakuen). This is his first film in eight years and is comprised of three stories: Her Story (Kanojo no Monogatari) which depicts a one-night stand between a woman who had an abortion in the past and a man with terminal cancer; Mizuki's Story (Mizuki no Monogatari) which depicts the struggle of a lesbian who out of fear cannot meet her love's desires; and Hikari's Story (Hikari no Monogatari) which depicts a drama of a housewife who enjoys a secret affair with a man 20 years younger than her while she takes care of her husband who is suffering from depression and her child.