One of the comic duo "Garage Sale"members, Gori both stars and debut directs this feature-length love comedy. Against the backdrop of his home island of Okinawa, he playfully depicts the confused love lives of the foolish but loveable people, Furimun in Okinawa dialect. Eisho (Gori) is a cheerful 30 year old man who works at a pig factory in Koza. He is oblivious to the fact that his childhood friend, Rimi (AKINA), now a nurse, likes him. Instead, he falls in love at first sight with a dancer called Orange (Leila). But an American soldier (Bobby Ologun) appears on the scene who also likes Orange, and the two duel for her affections.