Work from the short film omnibus project Father, which heartwarmingly depicts parent-child relationships, and was produced through crowdfunding from individuals and corporations. Sugiyama Yoshikazu, director of the concert documentary HIRAKATA depicts a bizarre conflict between a parent and child separated by death.
Sato Shinichi (Ozeki Shinji) reaches adulthood without knowing the love of his father, who died when Shinichi was three years old. One day, Shinichi returns home to report that he is getting married, when his father Ichirota (Mizuno Tadashi), who is supposed to be dead, appears before him as a ghost.