A major documentary film running 5 hours 14 minutes directed by Zeze Takahisa of PANDEMIC (Kansen retto). It follows the footsteps of the legendary rock band "Zuno Keisatsu" which was formed in 1969 and won fame as an underground band until it was dissolved in 1975. The band, however, later came back together again in 2008. The work depicts the bond between PANTA and TOSHI, the main members of the band, the death of PANTA's mother who used to work as a military nurse, the interactions with Shigenobu Fusako, a former Japanese Red Army member... PANTA and TOSHI, each with their own thoughts, reunite on stage and grab the hearts of the audience with their wild performance.