Normally putting his lens to work in the world of advertising, Kurigami Kazumi picks up the videocamera for the first time to direct this sensual suspense film. The fates of a man and a woman, entwined under the guise of "surveillance," are artistically rendered through rich visuals. The film is unique in that it is almost devoid of words, instead telling its story through a stream of visuals. Under the orders of a mysterious client (Yakusho Koji), a cameraman (Nagase Masatoshi) photographs a beautiful young woman (Miyazawa Rie) living in an artificial, almost robotic apartment, without her knowledge. As he watches her, the cameraman falls victim to her entrancing charm.