A documentary recording an "alternative" cultural heritage on the verge of extinction, it travels nationwide to visit so-called love hotel masterpieces. Directed by Murakami Kenji, the winner of the Yubari International Fantastic Film Festival Fantastic Off-Theater Competition Grand Prix with his work Tel Club (Natsu ni Umareru) which depicted his gradual addiction to phone dating. Beginning with basic items ranging from rotating beds and mirrored ceilings, the film moves on to more absurd objects that will make you laugh out loud including rocket beds, golden baths and women's inner palace influenced interior design. Full running length includes both the 63min. East Japan version, and the 53min. West Japan version.