The second edition in director Murakami Kenji's love documentary series starting with LOVE HOTEL COLLECTION -Sweet Memories- (Love Hotel Collection: Amai Kioku). With sex doll origins, love dolls have become an art form. 9 love dolls rich in personality are the "main characters" in this documentary. Shot on location in tatami parlor rooms, downtown, industrial areas, underpasses, parks and shopping districts throughout Tokyo. This a unique story depicting the brave character of these girls, who stay silent even under the most embarrassing circumstances.