Horror comedy film staring members of the idol group ℃-ute. The heroine, suddenly attacked by a zombie army, relies on a mysterious how-to video to escape danger. Directed by Murakami Kenji of Tales of Terror from Japan Nagurikomi The Movie, with a script handled by manga artist Kawai Katsuo.
Video production company employee Aiko (Yajima Maimi) discovers a video in storage that has lectures about how to fight zombies. Aiko is baffled by the atrocious content of the video, but just then, real zombies showed up in town.