Springing from a desire to preserve the scenery of his home town Nagaoka (Niigata Prefecture), film creator Goto Toshihiro takes the director's chair to film this fantasy in youth days entirely on location in Niigata. After an earthquake destroys their school (based on the Niigataken Chuetsu-oki Earthquake in 2007 ), Kurumi (Terashima Saki) and Hiroshi (Irino Miyu) find a curious photo while searching through the debris. The girl in the photo speaks to them and the pair has various encounters in pursuit of the person she seeks.