42nd installation in the "Youth-H" series about youth and sexuality. A guy plagued by illness scrambles to leave behind offspring. Director Goto Toshihiro helmed (just like) Starting Over from the same series.
28-year-old part-time worker Yu (Kurahachi Kei) is dumped by his girlfriend, who says he can't hold down a regular job. He was living in total torpor, but his health takes a turn for the worse.… Awakened to the possibility of death, Yu decides he wants children and starts making moves on his former girlfriend and girls he meets through online dating sites.