A film adaptation of an urban legend by the director of Noroi: The Curse (Noroi), Shiraishi Koji. Accompanied by a clicking sound "Teketeke," the legless torso of a woman appears and attacks city residents. Kazuno Tsuyoshi and Nishimura Yoshihiro from THE MACHINE GIRL (Kataude machine girl), are participating for the VFX and special effects. Ohashi Kana (Oshima Yuko) has been targeted by Teke Teke, and only has 72 hours before she dies. With the help of her cousin who investigates urban legends, Kana runs to Hyogo Prefecture in hopes of escape. Will she find the true identity of Teke Teke, and will she be able to save her own life?