A woman's legless torso attacks high school girls in the second episode of the "Teke Teke" urban legend horror film series. The story starts a year after the last attacks. Teke Teke is the central subject of rumors at Natsuki's (Iwata Sayuri) high school. Natsuki's friend Reiko (Nakamura Miyu) calls out Hayama Sayaka, a member of a group of bullies to an overpass known to be frequented by Teke Teke. Once rid of Sayaka, Reiko gets a taste for murder and starts to run wild. Natsuki is in for a new level of terror when she tries to stop her.