A remake of the cult action film Female Prisoner #701 Scorpion (Joshu 701 go Sasori) that heavily influenced overseas creators. This international action film cameos guest stars from Taiwan and Hong Kong such as Dylan Kuo, Lam Suet and Simon Yam. Matsushima Nami (Mizuno Miki) commits involuntarily murder, and while incarcerated is the subject of severe brutality by a group of inmates. A martial arts teacher transforms Nami into an assassin through rigorous training. She then sets out to find the mastermind behind her fall from grace and exact revenge, heading into fierce battle.