A sequel to the violent action film Hard Revenge, Milly, portraying a vengeful heroine with a flaming passion. Set sometime in the near future, this film powerfully depicts a survival battle in the devastated city of Yokohama. It is packed with even more gruesome scenes than the previous work. Milly (Mizuno Miki) is now being chased down after having taken out the boss of the gang world in a deadly battle to avenge the death of her beloved husband and child. One day, she meets a girl called Haru (Nagasawa Nao) and is asked to lend her a hand to avenge her lover. Touched by Haru's passion, Milly starts training her in assassination techniques, but...