Hard-core suspense, horror and action film commemorating the 100th film appearance of Kurata Yasuaki, world-renown action star, in which Kurata also was involved in planning and production. Featured in the 2011 Tokyo International Film Festival's Japanese Eyes section. Detective Tetsuo (Ishigaki Yuma) is pursuing a bizarre murder case when he becomes romantically involved with Sayoko (Kato Natsuki), who is involved in the case. Meanwhile, Tetsuo's senior at work Mishima (Kurata), who is handling a top-secret mission, raises certain doubts about Sayoko.