Feature film animation for the "Hypnosismic" media mix project featuring intense rap battles between idiosyncratic characters.
War has been eradicated thanks to special "hypnosis mics" that affect the human psyche. Political power is in the hands of the Party of Words under female leadership, and men use rap to decide who is on top. In the third year of the H era, MC groups representing each division compete in the Division Rap Battle sponsored by the Party of Words.