An independent action film about duelling martial arts masters that features a diverse range of combat disciplines including kung fu, swordfighting, and nunchaku. Premiered at the 2013 Yubari International Fantastic Film Festival.
Toramaru (Koga Mitsuki), an exponent of the integrated martial art Mugen-ga-ryu, visits his master Gensai after completing a one-year journey. He has followed Gensai's teachings and engaged in battle with various martial artists on his travels, gaining a growing awareness of what it means to be a warrior. However...