A wild yet affectionate action comedy with a 70s touch. The film has a unique lineup of guests including critic Kiridoushi Risaku, scriptwriter of The Ring (Ringu) Takahashi Hiroshi, film director and Rikkyo University professor Shinozaki Makoto, and others. A kindhearted clumsy daughter of a ramen noodle shop, Dump Truck Woman (Miyagawa Hiromi), is raped by the man she admires, King Hormone (Demo Tanaka), the champion of the World Combat Tournament. Determined to get her revenge, she starts training to face King Hormone again.