The fourth production in the Tollywood Studio Project, which aims to produce commercial films by students. This human drama is based on a script written by the 19-year-old director, Sayama Moemi, from her own personal experience. Harada Wataru (Nagano Reina) is a junior high school student who calls herself Harawata, and who takes life at very much her own pace. Every day Wataru observes her friends and her family as she goes about her life. Even today, when her father has not returned home, Wataru, who knows how to live at her own pace, heads cheerfully off to school.