Screened in the section "Japanese Eyes" at the 23rd Tokyo International Film Festival as part of a special collaborative project with the PIA Film Festival (PFF). Still a student in the Visual Concept Planning Department at Osaka University of Arts, Yamakawa Kohei confronts the challenge of directing for the first time to portray the grave problems of elderly care with a touch of black humor. This film was the winner of the 2010 PFF Award Grand Prize. Kimiko (Ito Hiroko) selflessly supports her husband who has an artificial anus. Falling into deeper and deeper debt with a consumer finance company and exhausted from looking after her husband day after day, one night she wraps her hands around his throat.