This work was produced through the Osaka project "C02", which focuses on nurturing young directors and supporting their new works. Director Kajiya Akihito is a powerhouse talent still in his twenties. He is a director to keep your eye on, with his university work chain winning the Jury Special Prize in the highly competitive "Pia Film Festival Award". The Okada family has moved to their grandfather's home in Osaka to flee public opinion after their high school daughter commits a crime. The family embarks on their new life, but the grandfather lives with a doll that looks like a real person.