Film about sports based on Inoue Naoto's novel by the same title. Depicts the struggles of a professional soccer team from the perspective of someone toiling behind the scenes. Stars Shiraishi Shunya from {Tokyo Ghoul}.
Sakagami Eisaku (Shiraishi) is a 'roupeiro' who manages the equipment for a losing J3 soccer team, and he deals with a series of crises that threaten the team's survival. Support from a big sponsor gets cut in half, publicity posters get stolen, and there are suspicions that a spy has infiltrated the organization. Can Sakagami resolve these problems and get the team into the J2 league?