A coming-of-age film that was submitted to the Dubai International Film Festival, this is the debut commercial film for new director Sako Dai, highly esteemed for his screenwriting for such films as Vacation (Kyuka), winner of the special judge's prize at the above film festival. Azami (Mihiro) is absolutely fed up with her boyfriend Hideji (Kobayashi Katsuya), who largely lives off of her. She decides to fake her own kidnapping to see whether he really loves her or not, and carries it out. But Hideji does not seem too upset when he gets the threatening phone call, leaving Azami distraught.