Drama about a "chaplain" clergy member who helps inmates in correctional facilities such as prisons and juvenile detention centers. The film marks actor Osugi Ren's debut as a producer, as well as his final starring role before his death in 2018.
Protestant minister Saeki Tamotsu (Osugi) visits prison twice a month as a chaplain to meet death-row inmates and share the Bible with them. He is mainly concerned with helping them repent to make their brief remaining lives more fulfilling and death more peaceful, but then he begins reflecting on his own fleeting life.