A yakuza film based on the life of Agata Mitsunori, a real-life mobster who led a huge force in Shinjuku. Nakamura Shigeyuki passionately plays a young gang leader who rises to the top of the underground community with the philosophy, "become the worst gangster in Shinjuku." One highlight of the film is the rich lineup of big-name yakuza film actors, such as Hakuryu and Nakano Hideo. The underboss of the Ryuhokai gang which rules Shinjuku, Ogata (Nakamura Shigeyuki), leaves his boss who does not take duties and obligations seriously and starts his own gang, the Giryukai.