A yakuza film with a rich cast of big-name actors including Hakuryu, Aikawa Sho, Matsukata Hiroki, and Ozawa Hitoshi. This work depicts in depth the life of a motorcycle gangster-turned-mobster establish himself with honor in the underground community. Directed by Tsuji Hiroyuki, known for his original videos and TV series including 'Keitai Sousakan 7.' Horiuchi Kazuya (Kase Taishu) who was leading a motorcycle gang starts working for Kiyokawa (Hakuryu), the head of the Ginjokai gang. With his daring spirit, Horiuchi eventually makes his way up in the organization.