A family drama directed by the gifted Yamaguchi Satoshi, who gathered worldwide attention with his short film production Kirei ni Suru Koto Kara Hajimeyo (*We'll Start by Cleaning Up). Yamada Tatsuo fell in love with the script and starred in this film which became one of his final legacies before his death in 2009. Stuck working as a substitute teacher, Kayo (Fujima Miho) finds out her divorced husband married her in replacement of his ex-girlfriend and develops an adverse reaction to the word "replace." However, her mother becomes ill, and she ends up replacing mother's spot in helping her father (Yamada Tatsuo) run his home based replacement driver service.