A film completed by a young and promising director during a hands-on training of film making in "ndjc: Young Film Creators Development Project." The director of this film, Yamaguchi Satoshi, won the Best Short Award/Governor of Tokyo Award Japan Competition in Short Shorts Film Festival & Asia 2007. A high school girl Yu (Takayama Yuko) helps her father to run Restaurant UFO in a town. She decides to move to Tokyo and recruit somebody to take over for her. Then, her mother who left home long time ago comes to apply for the job.