An action film with a heroine, directed by Kaji Kengo who also works as a comic author. Another attraction of this work is the bloody splatter images created by Nishimura Yoshihiro, a special effects artist, who has done special effects in many films including THE MACHINE GIRL (Kataude machine girl). A group of lordless samurai slaughters a group of female traveling entertainers. A monk, Renjo (Kataoka Asuka), and a genius scientist, Kyoraku (Karahashi Mitsuru), witnessed the scene. The two seal the souls of these women in the fully armored mechanic doll "Karakuri" so they can take their revenge.