The seventh movie edition following the massive hit PRETTY CURE ALL STARS DX -Calling All Friends☆The Miracle Union- (Eiga Precure All Stars DX: Minna tomodachi Kiseki no Zenin Daisyugo!). The ever lovely Pretty Cure girl heroines rise to the occasion in saving toy world from a tight spot. All the toys in the world disappear in a bizarre occurrence while Love (voiced by Oki Kanae) and the girls are preoccupied at a pajama party. In order to confront the trouble-causing wicked Toymagin, Love and the Pretty Cure girls travel to the toy world.