A human drama film starring Hamada Ayako, the current top wrestling star in the female professional wrestling world, which depicts the struggles of wrestlers who pursue their dreams. It was written and directed by Asai Nei. AYA (Hamada Ayako), who left her agency while at the height of her popularity and power in order to lead a professional wrestling style true to her own beliefs, was suffering from her career not going the way she envisioned. At the same time, a young wrestler, Asako (Kagura Saki), was suffering from her own issues over love and family. The two find ways to "shine" in their lives through the many people and events they encounter.