A romantic horror film about an ordinary high school boy who is led by a mysterious beauty to battle in a magical world. As a psychic heroine, Yajima Maimi, the leader of ℃-ute of the Hello! Project, engages in a deadly battle with evil spirits. Kazama Ryo (Kimura Nobuo), a timid, 17-year old high school student, has been attacked by zombies and has been encountering other eerie incidents ever since he met Saeki Saya (Yajima Maimi) who claims to be a psychic. These phenomenon, however, seem to be related to his grandmother who is in critical condition...