A road trip film set in the near future which won the acclaim of being a "great hoax and showing intriguing imagination" at the Third Cineastes Organization Osaka Exhibition (CO2) hosted by the Osaka City Film Culture Promotion Association in 2007. The General Producer Award was newly established just for this film. It is a film directed by Miyamoto Moriro who is self-taught in film. The story takes place sometime in the near future where a majority of the land has turned into desert after a mysterious rain. A girl and her younger brother slowly set out on a journey after being thrown out to the outer world since they broke a rule of their village which is surrounded by walls.