A bizarre human drama film by Director Miyamoto Moriro who lives in Osaka. This work has a unique bawdy mood with the appearance of many Kansai area underground musicians, including the lead actor Ishii Motako. Murakoshi (Ishii Motako), a painter who has been drawing pictures of butts on street, goes crazy over the "ideal butt" of a homeless girl she spots, Asako (DODDODO), who has been butt naked at a riverbank. Around the same time, Kobayashi (Wada Shinji) who picked up a guitar in Honolulu decides to start a band.