A science fiction battle film which was formally entered into the 10th TOKYO FILMeX Competition Section. The director is Shibata Go who became a huge sensation at overseas film festivals for his shocking film Late Bloomer (Osoi Hito) which portrays a seriously disabled man committing murder. Mr. Abe (Horita Naozo), an "Onmyoji god," senses a great apparition trying to invade earth, and turns Nobusuke (Ishii Motako) who lives off his girlfriend, and a homeless man, Tsutomu (Yamamoto Takeshi), into "Shikigami gods" to stop the invasion. With their strange new powers the two men set out every night to exterminate ghosts.