Experimental road movie sequel to Gui aiueo:S. Shot like a documentary and edited as a narrative piece. Directed by Shibata Go of Late Bloomer.
A car called "Whale Number 2" crosses a vast prairie. The car's occupants are Gui aiuos:S, a band without musical instruments that makes movies like they are playing music with their film production equipment. Their travels continue, and no one has the slightest idea as to what will happen next.