Film that brings a documentary touch to depicting the past of the shadowy hardcore pop unit TADZIO. Uzumasa Jacopetti's Miyamoto Moriro serves as director and cameraman. Screened at the music cinema project MOOSIC LAB 2014.
TADZIO is a girl band consisting of Leader (herself) as the guitarist and Bucho (herself) on the drums. Sheds light on their past through testimony gathered from interviews with their fathers, high school friends and former band members.