This love comedy features energetic leading performances from the Cafe Daikanyama duo; the series director Take Masaharu and leading actor Okawa Genki. It portrays the secret love of a high school boy and a female principal, who is played by Junna Risa, former leading star of The Takarazuka Revue, Japanese all-female musical. Connected by a line of fate, a man and woman are destined to meet in all of their reincarnations. In the present day, even though the man, Takagi Masaya (Okawa Genki) is 18, and the woman, Toba Aiko (Junna Risa) is 38, they are still destined to marry. However, Aiko has been appointed as principal at the school Masaya attends.