This human drama features John Hoon, star of the immensely popular Korean drama 'Love in Palace,' and the young Japanese actor Saito Takumi. Against a backdrop of Seoul, Korea, it depicts a cultural interchange between brothers who run a confectionary store and a Japanese man. A yakuza gang are forcing a traditional confectionary shop, called Morandang, to leave its neighborhood. A Japanese reporter, Jun (Saito Takumi) is gathering information for a story, but gets into a confrontation with San-Hyeok (John Hoon), who has come to the store in replace of the injured owner, Sang Woo. However, they start to work together to protect the store and their friendship begins to develop.