A rash action film featuring the rampage of a blood-thirsty gang. This work, action coordinated by Tsujii Keiji of the CROWS-Episode 0 (Kurozu ZERO) series, powerfully depicts unhappy high school youths engaging in fights. The mysterious Tetsuo (Kawai Ryunosuke) transfers to Kawanaka Kogyo High School, where Sabu (Mikiya) is attempting to reign the four schools in the region. Sabu, who ends up having a face-off with Tetsuo behind the backs of his buddies Fujitatsu (Junpei) and Manta (Awashima Zuimaro), ends up getting along with Tetsuo...