Up-and-coming director, Sakai Mai, who gained attention with her previous film, Be A Light to the World, makes her commercial feature film debut. It screened in the Yubari Choice section at the 2017 Yubari International Fantastic Film Festival.
Child actress, Nanoka (Hara Nanoka), began acting out of admiration for her mother, Marika (Matsumoto Marika), who died giving birth to her. Her life continues to be dull, however, until one day news reaches Nanoka of the return of a play Marika once performed in and without letting her father Naoto (Kawase Yota) or her agency know, auditions for the play.